Dette er vaar andre arbeidsuke i barnehagen "Kinder San Roque", og vi maa innroemme at det er utfordrende. Barna er utrolig soete, og det er veldig aalreit aa leke med dem, men barnehagen fungerer mer som en skole enn saann vi er vant med at barnehager er, og det er ikke saa lett aa faa barna til aa respektere gringaer som oss. De er veldig glade i fysisk kontakt, som aa sitte paa fanget og holde hender, men de har mye energi og skjoenner det ikke helt naar vi ikke forstaar hva de sier. Og de er heller daarlige til aa dele... Vanligvis merker vi ikke saa godt at barna er saa fattige som de visstnok er, men naar man ser tennene deres skjoenner man at kostholdet ikke er det beste. Barn paa fire aar har tenner fulle av fyllinger, og det ser ut som de er i ferd med aa raatne bort... Av en eller annen grunn spiser de godteri nesten i hvert friminutt, kanskje fordi det er billig...
onsdag 12. november 2008
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
2 kommentarer:
interesante blog
Hei,
Takk for hyggelig bursdaghilsen fra begge to! Morsomt å gå inn og lese her innimellom.
Med meg er alt bra. Jobben er gøy og dagene flyr avgårde. Kos dere videre!
Klem Hege
Legg inn en kommentar