søndag 2. november 2008

La Paz og El Alto

Tok buss fra Puno til La Paz forrige soendag, og hadde planer om nattbuss tilUyuni mandag kveld. Men det var ikke ledige plasser paa bussen, saa da ble det to dager til i La Paz. Som sist ble det mye tusling gatelangs, men det ble ogsaa en tur paa kino og et par timer i El Alto. El Alto er paa en maate en forstad til La Paz, men det bor ca like mange mennesker her som i selve La Paz og det er her flyplassen er. Betydelig mindre turister der ihvertfall, masse biler, et stort marked hvor man kan kjoepe det meste og alt for mange mennesker uten et sted aa bo... og mye propaganda for Evo Morales. Ingen tvil om at han er populaer i Andesomraadene.




Ingen kommentarer: