torsdag 11. september 2008

Ut på tur! Litt om planen...

På søndag legger vi avgårde! Skal bruke mye tid på diverse fly de første dagene... Oslo-Lisboa-Rio de Janerio-Sao Paulo-Lima-La Paz. Men det var billigst sånn! Skal i løpet av turen stort sett holde oss i Peru og Bolivia, godt oppe i høyden. Lander på ca 4000 moh i La Paz, Bolivia, og skal bruke en snau uke på å forflytte oss til Cusco, Peru (3300 moh) hvor vi skal bo en mnd. og forhåpentligvis lære oss litt spansk. Deretter har vi en uke eller to uten planer før vi skal jobbe to mnd. i Sucre, Bolivia. Veldig mye mer rekker vi ikke og planen er ikke helt i boks, men vi skal fly hjem fra Rio og kommer oss vel dit på et vis :)

1 kommentar:

Anonym sa...

God tur og pass godt på dere selv! Klem fra Trøskentanta