Marte & Karianne i Sør-Amerika
Bloggarkiv
►
2009
(2)
►
januar
(2)
▼
2008
(22)
►
desember
(4)
►
november
(6)
►
oktober
(6)
▼
september
(6)
Hverdagsliv i Cusco
Copacabana
Forste stopp La Paz
Ut på tur! Litt om planen...
Farvel til Norge for en liten stund
Test
Om oss
Marte & Karianne
To jenter på tur! Som lager denne siden for de som vil ha et lite innblikk i våre fire måneder i Sør-Amerika.
Vis hele profilen min
onsdag 10. september 2008
Farvel til Norge for en liten stund
Vi gleder oss til å dra på tur!
1 kommentar:
Anonym sa...
Sånn kler vi oss vanligvis her i hjemlandet ;)
11. september 2008 kl. 03:52
Legg inn en kommentar
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
1 kommentar:
Sånn kler vi oss vanligvis her i hjemlandet ;)
Legg inn en kommentar