I gaar var vi paa Isla del Sol, oeya der sola ble foedt. Mens Mjoesa er 365 m2 er Titikakasjoen er 8372 m2, saa det foeltes som vi var paa havet. Gikk en 3 timers tur paa brede stier i ca. 4000 meters hoeyde, og saa baade ruiner fra inkatiden og mye veldig fin natur! Har vaert litt slaekke, men kommer langt med cola og mariekjeks!
Sola ble som sagt foedt her, men naar den gaar ned er det kaldt og vi har brukt alt vi har med av ull og fleece...

Sola ble som sagt foedt her, men naar den gaar ned er det kaldt og vi har brukt alt vi har med av ull og fleece...
2 kommentarer:
Hei Bonaparte!!!
Håpe dåkk har det fint på tur!! Fine bilda affal. Greit å følg med på ka dåkk gjør å kor dåkk befinn dåkk. I Namsos e det kaaaaldt!!
Hold brillan!!
Marit Parit
Hei jenter:)
Veldig morro å lese om opplevelsene:) Kjenner meg så godt igjen!! Lykke til videre på ferden. Gleder meg til å høre mer!! Ps: ble det noen sykkeltur ned dødsveien?
Klem fra Hege i Fredrikstad:)
Legg inn en kommentar