Hadde planer om fjelltur i helga, men pga. voldsomt regn den dagen vi maatte bestemme oss var vi feige og ble hjemme. Angret litt da det ble sol likevel, men da fikk vi i det minste tid til en dags rafting. Har aldri proevd foer, men det frister absolutt til gjentagelse! Tilbrakte ca to timer i Rio Urubamba, ca halvannen times kjoering fra Cusco. En fotograf var med paa turen, saa enkelte oeyeblikk er foreviget.


1 kommentar:
Hei.Zoomet inn bildet av ansiktene deres og syns jeg kan se litt frykt i blikkene også.Så veldig spennende ut( og litt farlig,)
Klem fra mamma og pappa E og Ø.
Legg inn en kommentar