Loerdag var det sightseeing og rolig dag i sentrum, foer vi paa soendag dro paa utflukt til Valle de Colca. Valle de Colca er en dal utenfor Arequipa der man blant annet finner verdens dypeste canyon. Det var en skikkelig turisttur, men vi fikk det vi var lovet; saa mye fin natur, badet i naturlige varme kilder, saa en dyp canyon, en skokk med lamaer, alpakkaer og vicuñaer og til og
med en stykk av Perus svaere nasjonalfugl Condoren.
1 kommentar:
Cusco? Er det er "Et kongerike for en lama" er fra?
Ser ut som dere har en snasen tur, litt misunnelig her jeg sitter på lesesalen..
Brunes
Legg inn en kommentar