De siste dagene har vi vaert i Rio, og her skal vi vaere til vi drar oss mot Norge om tre dager. Vaeret de foerste dagene var veldig bra, og vi fikk testa stranda og boelgene, og fikk oss en fin roed- og hvitstripete farge. De siste dagene har regntiden vist seg mer, og vi har brukt dagene til aa titte rundt i Rio.
Som alle turister som er innom Rio har vi vaert paa Corcovado og sett Jesus-statuen.
Favelaen, en del av slumomraadet
2 kommentarer:
Hei.Flott å se! Vi har kommet oss hjem fra fjellet og er igang med jobb igjen. Gleder oss veldig til gjensyn på fredag. God tur hjem! Klem mamma og pappa E og ø
Sol og fest i Rio hørtes ikke dumt ut! Ville bare gratulere deg med jobb i Skien, Marte! Noen planer om hvor du skal bo? Klem Kaja
Legg inn en kommentar