Alle barn liker kjeks!
Bleieskiftarbeiere!
Karianne og Juan paa 3 mnd.
Barnehjemmet blir drevet av tre nonner, og det er veldig gode forhold der, ihvertfall til aa vaere i Bolivia. Barna faar rene klaer hver dag, blir badet hver morgen, har relativt mye leker og faar den maten de trenger. Har hoert at det har vaert problemer med den offentlige stoetten i perioder, men det har heldigvis ikke vaert noe matmangel mens vi har vaert her. Stedet er naermest avhengig av voluntoerer, og stort sett er det bare vi som er sammen med barna naar de leker. Nonnene har nok aa gjoere virker det som, men ei av dem er alltid tilstede naar barna spiser, skal legges osv. Det er ogsaa en lege paa huset daglig, noe som har vaert noedvindig den siste uka siden mange av barna har vaert syke med feber. Da blir det noedvendigvis mer grining og sutring, men det er veldig koselig naar barna kommer krypende for aa sitte paa fanget...
Selv om barna har det etter forholdene bra, har de ikke alltid penger til det de kunne trenge av mat og annet (spesielt er behovet for morsmelkerstatning stort), sa hvis noen av dere som leser dette har lyst til aa gi en donasjon er det bare aa sende oss en mail (kariaru@online.no eller martego@stud.hist.no).
Baby-kroken.
Maite poserer for fotografen!
1 kommentar:
Hei. Tusen takk for kort som vi har fått idag. Vet ingen som får plass til så mye skriverier på et kort som deg Karianne. Henriette har akkurat kommet hjem for å jobbe i Ambj.barnehage i morgen. Ser fint ut på barnehjemmet. Ser ut som dere koser dere litt nå.Klem mamma Elisabeth
Legg inn en kommentar